FANDOM

Vítam vás na stránke Slovak Football. Tato stránka obsahuje všeobecne ale aj širšie informácie o americkom futbale ktoré sú väčšinou iba v angličtine. Rozhodol som sa ju založiť preto lebo si myslím že vďaka tejto stránke sa s americkým futbalom bude môcť ľahšie stotožniť aj obyčajný človek ktorý o ňom veľa nevie. Budem sem pridávať mnou preložené články o futbalových ligách v USA, Europe, pozíciach,o dôležitých udalostiach vo futbale, vybavení (kedy sa napr. začala použivať prvá helma atď) a mnoho ďalšieho. Chcem sem pridať všeobecne ale aj tie širšie zaujímavosti o futbale zo sveta ale hlavne aj zo Slovenska. 

FAQ Edit

Prečo to robím ?

Chcem priblížiť tento úžasný šport aj ľudom ktorý o ňom veľa nevedia a ťažko by ho pochopili z článkov a pojmov ktoré sú písane v angličtine. Budem sa snažiť čo najlepšie rozpísať o veciach ako sú pozície a pravidla aby aj úplný nováčik mohol ľahko pochopiť americký futbal. Dúfam že tieto články záujmu čo najviac ľudí zo Slovenska ale aj z Českej republiky aby si aj mládež ktorú tento šport zaujal o ňom mohla ľahko prečítať rozlične informácie.

Ako môžem pomôcť ?

Pomocná ruka alebo finančná pomoc sa vždy hodí ale tento projekt nie je o peniazoch najlepšia pomoc by bola zdielať tuto stránku s čo najviac ľuďmi zo Slovenska a Česka. Prípade záujmu o pomoc ma kontaktujte cez Facebook (https://www.facebook.com/amfutbalfakty/).

A Edit

AFL (Arena Football League)

B Edit

C Edit

D Edit

E Edit

F Edit

Footballova helma

G Edit

H Edit

I Edit

J Edit

K Edit

L Edit

M Edit

N Edit

O Edit

One-platoon system

P Edit

Q Edit

R Edit

S Edit

T Edit

U Edit

V Edit

W Edit

Y Edit

X Edit

Z Edit